13 Eylül 2009 Pazar

Annemin Peynirli Suflesi (Benim Kırpık Böreğim)


Malzemeler: 1 yufka


2 bardak süt( yogurtta olabilir)


2 yumurta


istenildiği kadar peynir -beyaz peynir -mozarella - kaşar (hepsi olabilir)


yarım çay bardağı ayçiçek yağı




Süt ile yumurtayı bir kapta karıştırın, üzerine yağı ekleyin, beyaz peyniri karışımın üzerine döküp karıştırın


Ben genelde evde ne peynir varsa koyuyorum en son yaptığımda swiss peynir- beyaz peynir- kaşar vardı hepsinden koydum.

Bu arada yufkayı elınızle küçük küçük kopararak karışıma atın. Hepsini iyice karıştırdıktan sonra payrekse döküp fırına verin. 40 dakikada hazır.


Çok güzel ve pratik bir börek çeşidi.


Afiyet olsun!!!



P.S. Ben payreksi yağlamıyorum ama bazen yapışabılıyor çok olmasa da!



sevgiyle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder